Tee jouluostokset nyt, maksa helmikuun alussa.

Nyt voit tehdä jouluostoksesi kaikessa rauhassa ja maksaa vasta helmikuun alussa! Joulukampanjaetuna voit tehdä ostoksesi marras-joulukuussa ja maksaa vasta 3 helmikuun. Maksat vain aloitusmaksun 4,99€ jokaista kampanjalaskua eli ostokertaa kohden.

Luottotietojen tarkistus

Oston yhteydessä tehdään luottopäätös, mikä voi edellyttää luottotietojesi tarkistamista. Emme luovuta luottotietojasi pankeille tai muille luotonantajille.

Siirtyminen joustavaan erämaksuun

Eräpäivänä voit joko maksaa koko ostoksen ilman korkoa tai alkaa maksaa erissä kuukausittain 19,90 %:n korolla. Voit hakea laskun muuttamista joustavaksi erämaksuksi maksamalla kokonaissummaa pienemmän summan. Joustava erämaksu tarkoittaa, että maksat omaan tahtiisi – kuukausittainen minimisumma on 1 % jäljellä olevasta velasta, kuitenkin vähintään 5 euroa. Voit milloin tahansa maksaa koko luoton pois kerralla.

Esimerkki: Jos teet ostoksen marraskuun alussa ja maksat koko ostoksen helmikuussa eräpäivään mennessä, kertaluoton todellinen vuosikorko 500 €:n ostokselle 4,99 €:n aloitusmaksulla on 6,14 %. Kertaluoton kokonaiskustannus on 504,99 € (jos maksat koko ostoksen eräpäivään mennessä). Jos siirryt joustavaan erämaksuun, esimerkiksi 1000 €:n ostokselle, joka maksetaan 12 samansuuruisessa 93 €:n kuukausierässä, todellinen vuosikorko on 21.82 %, ja luoton kokonaiskustannus on 1111 €.

Maksamattomasta laskusta veloitetaan 5 euron muistutusmaksu.

Kampanjalaskuun sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja.

Linkki vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin.

Henkilötietojen käsittely

Klarna käsittelee henkilötietojasi täyttääkseen velvollisuutensa sekä tätä sopimusta että muita tarkoituksia koskien, jotka on mainittu Tietosuojaselosteessamme. Tietosuojaseloste on luettavissa täällä sekä verkkosivuillamme, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut selosteen. Käsittelemme henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaaksemme ja analysoidaksemme asiakkuutesi, suorittaaksemme luottoarvioinnin, markkinoidaksemme ja kehittääksemme liiketoimintaamme. Saatamme myös siirtää tietojasi valituille osapuolille (kuten luottotietotoimistoille), jotka sijaitsevat mahdollisesti EU:n/EAA:n ulkopuolella. Tietosuojaselosteessamme on lisätietoa tietojen jakamisesta, oikeuksistasi omiin tietoihisi, kuinka saat meihin yhteyden kysymyksissäsi tai teet valituksen viranomaisille.

Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon (09) 425 99 771. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8–18.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (julk.), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarna Bank AB (julk.), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Yritystunnus: 556737-0431. www.klarna.fi

Tuotteet

Asiakassivut

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Colourball Oy:n toimitus- ja palautusehdot

Tiivistelmä ehdoista:

  • Maksutapoina Klarna Checkout, yleisimmät verkkopankit, luottokortit, lasku ja erämaksu (lisää) sekä Paypal ja Bitcoin
  • Postiennakolla toimitamme pyydettäessä. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@pahis.fi tai chattimme kautta
  • Toimitustapoina posti ja matkahuolto
  • Tuotteilla 30 päivän palautus -ja vaihto-oikeus, lue palautusehdot alta
  • Takuu tai virhevastuu ei kata mm. tuotteen virittämistä tai ohjeiden laiminlyömisestä aiheutuvia vahinkoja
  • Kuljetusvaurioista asiakkaan on ilmoitettava Colourball Oy:lle viimeistään viiden päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta

Yksityiskohtaiset ehdot

Tilaaminen

Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Yritysasiakkaana ilmoittaa yrityksen nimi, osoite, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, y-tunnus sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Alle 18-vuotiaan tulee ilmoittaa huoltajan nimi nimikentässä.

Toimitusaika

Toimitusaikamme ovat pääsääntöisesti 1-4 arkipäivää, riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Eli yleensä aivan sairaan nopeaa. Lue toimitusajoista lisää tästä.

Force Majeure

Colourball Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Colourball Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimituskulut

Toimituskulut näet kun siirrät haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirryt kassalle. Mutta toimituskulut on maksimissaan vaivaiset 4,90€ ja jos haluat tuotteet suoraan kotiin niin kotipaketin hinta on 11,90€.

Asiakaspalautukset

Haluamme Teidän olevan tyytyväisiä tilaamiisi tuotteisiin, joten annamme tuotteillemme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.
Sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen samankaltaiseen tuotteeseen, tai eri tuotteeseen. Jos tilaus jää arvoltaan alkuperäistä pienemmäksi, niin hyvitämme tuotteiden erotuksen, tai jos tilaus tulee olemaan arvoltaan suurempi, niin laskutamme erotuksen. Yksi ilmainen vaihto-oikeus per tilaus. Sen jälkeen veloitamme 4,90€ per lähetys.

Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksen, rahanpalautus koskee vain tuotteiden summaa, toimituskuluja ei palauteta takaisin. Mahdolliset kampanja-alennukset mitätöityy. Myöskään postiennakkotilausten postiennakkomaksua ei hyvitetä.

Rahojen palautus

Hyvitämme palautettavien tuotteiden hinnan teille kun saamme palautuksesi.  Rahat palautetaan sille maksutavalle jota olet tilauksen yhteydessä käyttänyt. Jos olet maksunut verkkopankki maksuna niin maksunvälittäjämme Klarna ottaa teihin yhteyttä palautusta varten sähköpostitse.

Ohjeet palautuksen tekemiseen

Täytä sähköpostitse saamasi palautuslomake ja laita se lähetyksen mukaan. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voit ilmoittaa palautuksesta joko sähköpostitse asiakaspalvelu@pahis.fi tai kirjoittaa lähetyksen mukaan vapaamuotoisen viestin josta löytyy seuraavat tiedot:

  • tilausnumero tai koko nimesi ja osoitteesi
  • palautettavat tuotteet
  • kerro jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, esimerkiksi tuotteen koko tai jokin muu tuote
  • ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin (esim. kenkälaatikko).
  • Huom! Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa lähetämme tuotteen/tuotteet takaisin sinulle ja joudumme myös veloittamaan sinulta toimituskulut 4,90€.

Palautuksen lähettäminen Postilla

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Palauttaminen Helposti-koodilla

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahnsa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

Palauttaminen ilman Helposti-koodia

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 613627 ja vie lähetys postiin.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Alle 3 cm paksut lähetykset voidaan jättää myös kirjelaatikkoon. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 613627 ja palautusosoitteemme:

Colourball Oy/pahis.fi
Asiakaspalautus
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

Palautuksen lähettäminen Matkahuollolla

Halutessasi voit myös tehdä asiakaspalautuksen Matkahuolon kautta. Kerro Matkahuoltoon pakettia antaessasi palautustunnuksemme 9501662 ja kirjoita lähetyksen päälle:

Colourball Oy/pahis.fi
Asiakaspalautus
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

Muista pyytää kuitti palautuksestasi. Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Muuta huomioitavaa

  • Pestyjä, käytettyjä tai muuten kaltoin kohdeltuja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. Tuotteiden pitää olla uutta vastaavassa kunnossa. Hygieniatuotteita, kuten lävistyskoruja ja läpimeneviä korvakoruja, ei voi palauttaa! Kuten myös hiusvärejä, kosmetiikka sekä uima-asuja ei voi palauttaa!
  • Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen!
  • Ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin (esim. kenkälaatikko).

Noutamattomat lähetykset

Posti säilyttää lähetyksiä 7 päivän ajan ja Matkahuolto 7 päivän ajan pakettiautomaateissa ja 14 päivää muissa palvelupisteissä.

Noutamattomista lähetyksistä pidätämme maksamasi toimituskulut. Täytä yhteystietosi huolellisesti tilauksen yhteydessä, että Posti tai Matkahuolto saa lähetettyä sinulle ilmoituksen noudettavissa olevasta lähetyksestä.

Palautusehdot Suomen ulkopuolelle tapahtuviin kauppoihin

Kysy ehdoistamme asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@pahis.fi tai +358 44 358 6412 ma-to 8-16 ja pe 8-18.