Klarnan tarjoamat maksutavat kuluttajille:

Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät Klarna Checkout -palvelussa. Tällä hetkellä Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, tililuotto, korttimaksu, tai suoramaksu pankin kautta. 

Syötettyäsi Checkout-palvelulle maksutiedot, jäljelle jäävät ne maksutavat, jotka ovat mahdollisia. Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, kun se on mahdollista. Voit vaivatta muuttaa maksutapaa vaikka kortti- tai verkkopankkimaksuksi "OSTA"-painiketta painettuaan, jos nämä vaihtoehdot eivät ole alunperin olleet tarjolla. Mikäli et syötä henkilötunnusta järjestelmään, niin tällöin vain korttimaksu ja verkkopankkimaksu ovat mahdollisia.

Sinulla on mahdollista maksaa kaikkien suomalaisten pankkien debit- ja credit-korteilla sekä seuraavien pankkien verkkopankissa: S-pankki, Aktia, Danske Bank, Osuuspankki, Nordea ja Säästöpankki. Korttimaksun yhteydessä tulee antaa kortin numero, kortin viimeinen voimassaolopäivä, CVC-koodi sekä joillakin korteilla maksettaessa myös 3D secure–koodi. Lisäksi pankki voi vaatia erillisen tunnistautumisen verkkopankissa verkkopankkitunnuksilla. Varmistathan myös, että olet aktivoinut korttisi verkkomaksuominaisuuden verkkopankissasi ennen maksun suorittamista.

Debit-/Credit –kortti

Voit maksaa Debit-/Credit –yhdistelmäkorteilla sekä Visa Electron korteilla. Debit-kortilla maksaminen on helpompaa, nopeampaa ja turvallisempaa kuin verkkopankissa. Et tarvitse erillisiä tunnuksia vaan ainoastaan itse kortin. Jos maksu menee debit-kortilta, se veloitetaan samalla tavalla suoraan tililtäsi. Koska luottokorttiyhtiösi takaa Debit-/Credit –yhdistelmäkortin maksut, on se sinulle turvallisempi vaihtoehto. Jos ongelmia ilmenee, saat aina rahasi takaisin luottokorttiyhtiöltä, mikäli ostos on tehty eurooppalaisesta verkkokaupasta. Kun valittavanasi on debit eli maksukortti sekä credit eli luottokortti, voit maksaa verkossa tehdyt ostokset suoraan tililtä tai korttiin liitetyltä luottotililtä.

Maksettaessa Credit-kortilla annetaan korttinumeroksi kortin etupuolella oleva 16 merkkiä pitkä numerosarja. Verkkomaksamisessa käytetty 3 merkkiä pitkä tarkistusluku, eli CVV2-luku, löytyy kortin kääntöpuolelta nimikirjoitusalueen oikealta puolelta. Maksaessasi Debit tai Credit/Debit -kortin Debit-ominaisuudella, on käytettävä kortin kääntöpuolen vasemmasta alakulmasta löytyvää numerosarjaa. Ensimmäiset 16 numeroa toimivat korttinumerona ja kolme viimeistä toimivat tarkistuslukuna.

Visa Electron

Voit maksaa myös Visa Electron –kortilla, mikäli olet aktivoinut verkkopankissasi Electron-korttisi verkkomaksuominaisuuden. Tilauksen yhteydessä sinut ohjataan oman pankkisi suojattuun varmennuspalveluun, jossa ostoksesi varmennetaan verkkopankkitunniksilla (Verified by Visa).

Luottokortti

Hyväksymme kaikki Visa- ja Mastercard-luottokortit.

Verkkopankkimaksu

Voit maksaa tilauksen Klarnan avulla suoraan verkkopankissasi pankkitunnuksillasi.

Lasku

Sinulla on mahdollisuus maksaa ostokset laskulla tai joustavasti useammassa erässä. Mikäli valitset maksutavaksi laskun, se lähetetään sinulle sähköpostitse samalla, kun tilaus lähtee varastoltamme. Laskun maksuaika on 14 päivää tilauksen lähetyksesta ja eikä laskusta peritä lisämaksua. Maksun viivästyessä laskulle lisätään viiden (5) euron muistutusmaksu ja viivästyskorko.

Erämaksu

Laskun voit maksaa myös 3-36 kuukauden erissä. Laskun voi maksaa myös omassa tahdissa, jolloin voit itse päättää kuukausittain maksettavan summan (kuitenkin vähintään yhdenksän (9) euroa). Kuukausikustannus on tiedossa, kuten myös se, milloin koko summa on maksettu. Lisäksi kaikki ostokset, jotka maksetaan omassa tahdissa joustavalla erämaksulla, yhdistetään kätevälle kuukausilaskulle. Kuukausilaskusta saa hyvän yleiskuvan omasta tilanteesta ja kaiken saa maksettua vain yhdellä laskutusmaksulla.

Maksuaikakampanjat

Klarna tarjoaa aika ajoin erilaisia maksuaikakampanjoita. Sinun tulee täyttää Klarnan luottoehdot, jotta kampanjamaksuvan voi valita.

Maksutavat yrityksille:

Klarna tarjoaa yrityksille mahdollisuuden maksaa kortilla, verkkopankissa ja laskulla. Huomioithan, että laskulla tilattaessa tilaus tulee tehdä siihen osoitteeseen, johon yritys on rekisteröity, eli laskutus- ja toimitusosoitteen tulee olla sama. Lisätietoja yritysmaksujen ehdoista saa Klarnan asiakaspalvelusta.

Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilauksien maksamiseen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun osoitteessa https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/.

Postiennakko

Pyydettäessä toimitamme tilauksen myös postiennakolla. Lisäkuluja toimituskulujen lisäksi tulee 5,55€. Voit tehdä tilauksen chattimme kautta, joka löytyy sivun oikeasta alalaidasta. Kerro haluamasi tuotteet ja anna nimesi, osoitteesi, puhelinnnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi.

Tuotteet

Asiakassivut

Ostoskorisi on tyhjä

Kaikki yli 70 € tilaukset ilmaisella toimituksella

Vielä 0 ilmaiseen toimitukseen!

Ostoskorisi arvo ylittää ilmaisen toimituksen rajan!

Jatka ostoksia

Toimitusehdot

Colourball Oy:n toimitus- ja palautusehdot

Tiivistelmä ehdoista:

  • Maksutapoina Klarna Checkout, yleisimmät verkkopankit, pankki -ja luottokortit, lasku ja erämaksu (lisää)
  • Postiennakolla toimitamme pyydettäessä. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@pahis.fi tai chattimme kautta
  • Toimitustapoina Posti ja Matkahuolto
  • Tuotteilla 30 päivän palautus -ja vaihto-oikeus, lue palautusehdot alta
  • Tuote -ja kuljetusvaurioista asiakkaan on ilmoitettava viimeistään viiden (5) päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta
  • Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen

Yksityiskohtaiset ehdot

Tilaaminen

Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Yritysasiakkaana ilmoittaa yrityksen nimi, osoite, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, y-tunnus sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Alle 18-vuotiaan tulee ilmoittaa huoltajan nimi nimikentässä.

Toimitusaika

Toimitusaikamme ovat pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää, riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Eli yleensä aivan sairaan nopeaa. Lue toimitusajoista lisää tästä.

Force Majeure

Colourball Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Colourball Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimituskulut

Saat kaikki yli 70 euron tilaukset ilmaisella toimituksella Suomeen, alle 70 euron tilauksista veloitamme 4,90€ toimituskulut. Jos haluat tuotteet suoraan kotiin, niin kotipaketin hinta on 11,90€.

Suomen ulkopuolelle toimitettavien tilausten toimituskulut näet kassalla.

Asiakaspalautukset

Haluamme Teidän olevan tyytyväisiä tilaamiisi tuotteisiin, joten annamme tuotteillemme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.
Sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen samankaltaiseen tuotteeseen, tai eri tuotteeseen. Jos tilaus jää arvoltaan alkuperäistä pienemmäksi, niin hyvitämme tuotteiden erotuksen, tai jos tilaus tulee olemaan arvoltaan suurempi, niin laskutamme erotuksen. Yksi ilmainen vaihto-oikeus per tilaus. Sen jälkeen veloitamme 4,90€ per lähetys.

Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksen, rahanpalautus koskee vain tuotteiden summaa, toimituskuluja ei palauteta takaisin. Myöskään postiennakkotilausten postiennakkomaksua ei hyvitetä. Myös kaikki kampanja-alennukset mitätöityy, tilaukselle jää aina maksettavaksi 4,90 euroa.

Mahdolliset kampanja-alennukset mitätöityy jos kampanjaehto ei täyty palautettavien tuotteiden jälkeen. 

Rahojen palautus

Hyvitämme palautettavien tuotteiden hinnan teille kun saamme palautuksesi.  Rahat palautetaan sille maksutavalle jota olet tilauksen yhteydessä käyttänyt. Jos olet maksunut verkkopankki maksuna niin maksunvälittäjämme Klarna ottaa teihin yhteyttä palautusta varten sähköpostitse.

Ohjeet palautuksen tekemiseen

Täytä sähköpostitse saamasi palautuslomake ja laita se lähetyksen mukaan. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voit ilmoittaa palautuksesta joko sähköpostitse asiakaspalvelu@pahis.fi tai kirjoittaa lähetyksen mukaan vapaamuotoisen viestin josta löytyy seuraavat tiedot:

  • tilausnumero tai koko nimesi ja osoitteesi
  • palautettavat tuotteet
  • kerro jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, esimerkiksi tuotteen koko tai jokin muu tuote
  • ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin (esim. kenkälaatikko).
  • Huom! Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa lähetämme tuotteen/tuotteet takaisin sinulle ja joudumme myös veloittamaan sinulta toimituskulut 4,90€.

Palautuksen lähettäminen Postilla

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Palauttaminen Helposti-koodilla

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahnsa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

Palauttaminen ilman Helposti-koodia

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 613627 ja vie lähetys postiin.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Alle 3 cm paksut lähetykset voidaan jättää myös kirjelaatikkoon. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 613627 ja palautusosoitteemme:

Colourball Oy/pahis.fi
Asiakaspalautus
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

Palautuksen lähettäminen Matkahuollolla

Halutessasi voit myös tehdä asiakaspalautuksen Matkahuolon kautta. Kerro Matkahuoltoon pakettia antaessasi palautustunnuksemme 9501662 ja kirjoita lähetyksen päälle:

Colourball Oy/pahis.fi
Asiakaspalautus
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

Muista pyytää kuitti palautuksestasi. Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Muuta huomioitavaa

  • Pestyjä, käytettyjä tai muuten kaltoin kohdeltuja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. Tuotteiden pitää olla uutta vastaavassa kunnossa. Hygieniatuotteita, kuten kasvomaskeja, lävistyskoruja ja läpimeneviä korvakoruja, ei voi palauttaa! Kuten myös avattuja hiusvärejä ja kosmetiikkaa ei voi palauttaa!
  • Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen!
  • Ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin (esim. kenkälaatikko).

Noutamattomat lähetykset

Posti säilyttää lähetyksiä 7 päivän ajan ja Matkahuolto 7 päivän ajan pakettiautomaateissa ja 14 päivää muissa palvelupisteissä.

Noutamattomista lähetyksistä pidätämme maksamasi toimituskulut. Täytä yhteystietosi huolellisesti tilauksen yhteydessä, että Posti tai Matkahuolto saa lähetettyä sinulle ilmoituksen noudettavissa olevasta lähetyksestä.

Palautusehdot Suomen ulkopuolelle tapahtuviin kauppoihin

Kysy ehdoistamme asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@pahis.fi tai +358 44 358 6412 ma-pe 8-16.