Maksutavat

Klarnalla maksat ostoksesi joustavasti

Klarna tarjoaa joustavuutta ostosten maksuun, voit maksaa ne heti suoramaksuna tililtäsi, korttimaksulla, laskulla tai itsellesi sopivissa erissä.

Turvallinen. Helppoa. Joustavaa

Maksaa ostoksesi myöhemmin, itsellesi sopivalla tavalla. Vastaanotat aina tuotteen, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit itse valita, haluatko maksaa tuotteet kertalaskulla tai pilkkoa maksun pienempiin eriin. Klarna tarjoaa helpon, nopean ja turvallisen tavan ostosten maksuun. Asiakkaana saat aina Klarnan kuluttajille tarjoaman ostajan turvan.

Miten Klarna toimii

  • Valitse haluamasi tuotteet ja siirry kassalle
  • Luottopäätös tehdään heti kassalla antamiesi tietojen perusteella
  • Klarna lähettää sinulle laskun Klarna-sovelluksessa ta sähköpostilla

Osta nyt. Maksa myöhemmin.

Tee tilaus tänään ja maksa tuote vasta, kun olet vastaanottanut sen ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen. Klarnalla saat 30 päivää kulutonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä. Lasku lähetetään sähköpostiisi ja myös Klarna-sovellukseen. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi. Tutustu Klarnan luottosopimusehtoihin.

Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät siirryttyäsi kassalle ja syötettyä tietosi. Tällä hetkellä Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, tililuotto, MobilePay, korttimaksu, tai suoramaksu pankin kautta. 

Syötettyäsi Checkout-palvelulle maksutiedot, jäljelle jäävät ne maksutavat, jotka ovat mahdollisia. Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, kun se on mahdollista. Voit vaivatta muuttaa maksutapaa vaikka kortti- tai verkkopankkimaksuksi "OSTA"-painiketta painettuaan, jos nämä vaihtoehdot eivät ole alunperin olleet tarjolla. Mikäli et syötä henkilötunnusta järjestelmään, niin tällöin vain korttimaksu ja verkkopankkimaksu ovat mahdollisia.

Pilko maksut

Klarnalla voit pilkkoa maksut jopa 36 kuukauden ajalle. Voit myös kerätä kaikki eri kaupoissa tekemäsi ostokset yhdelle laskulle ja valita itse, kuinka monessa kuukausierässä haluat maksaa. Klarnan erämaksu ei vaadi monimutkaista rekisteröintiä tai erillistä luottohakemusta. Teemme luottopäätöksen heti kassalla syöttämiesi tietojen perusteella. Mikäli sinulle myönnetään mahdollisuus erämaksuun voit valita sinulle sopivimman erämaksusuunnitelman, jonka ehdot ja kulut esitetään sinulle heti kassalla. Klarna-sovelluksessa näet aina seuraavan eräpäiväsi ja saat muistutuksia näistä. Lue lisää Klarnan joustavasta erämaksusta.

MobilePay

Voit maksaa ostokset helposti MobilePay sovelluksella, samalla millä siirrät rahaa ystävien ja perheen kesken. 

MobilePay maksamiseen tarvitset erillisen MobilePay-sovelluksen jonka voit ladata puhelimesi sovelluskaupasta.

Klarna-sovellus

Klarna-sovelluksella pystyt hallitsemaan maksujasi helpolla tavalla. Samalla saat kattavan yleiskuvan eräpäivistä ja maksettavista laskuista. Voit maksaa ostoksesi haluamallasi tavalla, joko heti tai myöhemmin. Sovelluksessa saat muistutukset tulevista eräpäivistä - asiakaspalvelutiimimme on tavoiteltavissa chatin kautta sovelluksessa 24/7.

Turvallinen maksutapa

Klarna käyttää edistyneitä suojausmenetelmiä henkilökohtaisten tietojesi turvaamiseen. Klarnan ostajan turva tarjoaa mahdollisuuden tarkastaa tuotteet kotonasi ja varmistaa, että kaikki on kunnossa ennen kuin maksat. Tutustu Klarnan palveluehtoihin.

Tietosuojailmoitus

Klarnan yhteistyökumppanina, joudumme luovuttamaan osan asiakastiedoistasi Klarnalle. Tämä koskee asiakkaita, jotka valitsevat Klarnan maksutavaksi. Klarna käyttää tietoja luottotietojesi tarkistamiseen, jotta se pystyy tarjoamaan mahdollisuuden erämaksuun. Luovutamme Klarnalle seuraavat tiedot: Nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero, aikaisemmat maksut sekä tilaushistoria, joka käsittää maksu- ja toimitustavat. Kaikki henkilökohtaiset tietosi käsitellään Suomen lain ja tietosuoja-asetusten mukaisesti. Tutustu Klarnan tietosuojailmoitukseen.

Usein kysyttyä

Klarnan asiakaspalvelu on kerännyt sivuilleen yleisimmät kysymykset.

Tietoa Klarnasta

Klarna on yksi Euroopan suurimmista pankeista, joka tunnetaan turvallisista ja sujuvista maksupalveluista sekä lyömättömästä asiakaskokemuksesta. Yritys tarjoaa suoramaksupalveluita ja osamaksupalveluita sekä mahdollistaa tuotteiden maksamisen toimituksen jälkeen – sujuvasti yhden klikkauksen maksukokemuksella.

Klarna toimii kansainvälisesti 17 maassa ja sen menestyksen takana on yli 2500 työntekijää. Klarna tarjoaa ratkaisuja yli 85 miljoonan kuluttajan ja 205 000 kauppiaan tarpeisiin. Asiakas voi valita maksutavaksi, joko korttimaksun, laskun tai osamaksun.

Tuotteet

Info

Asiakaspalvelu

Lakipykälät

Asiakassivut

Sosiaalinen media

Ostoskorisi on tyhjä

Kaikki yli 70 € tilaukset ilmaisella toimituksella

Vielä 0 ilmaiseen toimitukseen!

Ostoskorisi arvo ylittää ilmaisen toimituksen rajan!

Jatka ostoksia

Toimitusehdot

Tiivistelmä ehdoista

  • Maksutapoina Klarna Checkout, yleisimmät verkkopankit, pankki -ja luottokortit, lasku ja erämaksu (lisää)
  • Toimitustapoina Posti ja Matkahuolto
  • Tuotteilla 30 päivän palautus -ja vaihto-oikeus, lue palautusehdot alta
  • Tuote -ja kuljetusvaurioista asiakkaan on ilmoitettava viimeistään viiden (5) päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta
  • Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen

Yksityiskohtaiset ehdot

Tilaaminen

Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Yritysasiakkaana ilmoittaa yrityksen nimi, osoite, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, y-tunnus sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Alle 18-vuotiaan tulee ilmoittaa huoltajan nimi nimikentässä.

Toimitusaika

Toimitusaikamme ovat pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää, riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Eli yleensä aivan sairaan nopeaa. Lue toimitusajoista lisää tästä.

Force Majeure

Colourball Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Colourball Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimituskulut

Saat kaikki yli 70 euron tilaukset ilmaisella toimituksella Suomeen, alle 70 euron tilauksista veloitamme 4,90€ toimituskulut. Jos haluat tuotteet suoraan kotiin, niin kotipaketin hinta on 11,90€.

Suomen ulkopuolelle toimitettavien tilausten toimituskulut näet kassalla.

Asiakaspalautukset

Haluamme Teidän olevan tyytyväisiä tilaamiisi tuotteisiin, joten annamme tuotteillemme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden. 

Sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen samankaltaiseen tuotteeseen, tai eri tuotteeseen. Jos tilaus jää arvoltaan alkuperäistä pienemmäksi, niin hyvitämme tuotteiden erotuksen, tai jos tilaus tulee olemaan arvoltaan suurempi, niin laskutamme erotuksen. Yksi ilmainen vaihto-oikeus per tilaus. Sen jälkeen veloitamme 4,90€ per lähetys.

Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksen, rahanpalautus koskee vain tuotteiden summaa, toimituskuluja ei palauteta takaisin. Myös kaikki kampanja-alennukset mitätöityy jos kampanjaehto ei täyty palautettavien tuotteiden jälkeen (mm. ilmaiset toimituskulut). Tilaukselle jää aina maksettavaksi alkuperäiset toimituskulut 4,90 euroa.

Suosittelemme ilmoittamaan vaihdosta/palautuksesta Klarnalle jos olet valinnut maksutavaksi laskun, tällöin lasku menee odotustilaan eikä eräpäivän ylitys haittaa. Saat päivitety laskun sähköpostiisi kun olemme käsitelleet palautuksesi. Tarkasta myös roskapostikansio.

Ilmoituksen palautuksesta teet helpoiten Klarnan sovelluksella jonka saat ladattua puhelimeesi Google Play kaupasta tai Applen App Storesta.

Rahojen palautus

Hyvitämme palautettavien tuotteiden hinnan teille kun saamme palautuksesi. Rahat palautetaan sille maksutavalle jota olet tilauksen yhteydessä käyttänyt. Jos olet maksunut verkkopankki maksuna, maksunvälittäjämme Klarna ottaa teihin yhteyttä palautusta varten sähköpostitse.

Ohjeet palautuksen tekemiseen

Täytä sähköpostitse saamasi palautuslomake ja laita se lähetyksen mukaan. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voit ilmoittaa palautuksesta joko sähköpostitse asiakaspalvelu@pahis.fi tai kirjoittaa lähetyksen mukaan vapaamuotoisen viestin josta löytyy seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero tai koko nimesi ja osoitteesi
  • Palautettavat tuotteet
  • Kerro jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, esimerkiksi tuotteen koko tai jokin muu tuote
  • Huomio että nimesi löytyy palautettavan paketin päältä tai paketin sisältä

Muuta huomioitavaa

Huom! Tuotteita saa sovittaa mutta ei käyttää. Ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin (esim. kenkälaatikko). Muovipusseihin pakatut tuotteet saa tietenkin aukaista sovitusta varten ja ei haittaa vaikka pussi repeytyy, mutta palauta tuotteet aina alkuperäisessä pakkauksessa.

Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen! Pestyjä, käytettyjä tai muuten kaltoin kohdeltuja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. Tuotteiden pitää olla uutta vastaavassa kunnossa. 

Hygieniatuotteita, kuten kasvomaskeja, lävistyskoruja ja läpimeneviä korvakoruja, ei voi palauttaa! Kuten myös avattuja hiusvärejä ja kosmetiikkaa ei voi palauttaa!

Mikäli tuotetta on selvästi käytetty tai kaltoinkohdeltu palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa lähetämme tuotteen/tuotteet takaisin sinulle ja joudumme myös veloittamaan sinulta toimituskulut 4,90€.

    Palautuksen lähettäminen Postilla

    Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta alla olevien ohjeiden mukaisesti.

    Palauttaminen Helposti-koodilla

    Voit palauttaa tilauksesi Helposti-koodilla, jos paketti on alun perin lähetetty Postin pakettiautomaattiin. Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

    Palauttaminen ilman Helposti-koodia

    Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 613627 ja vie lähetys postiin.

    Palautuksen lähettäminen Matkahuollolla

    Halutessasi voit myös tehdä asiakaspalautuksen Matkahuolon kautta. Kerro Matkahuoltoon pakettia antaessasi palautustunnuksemme 9501662 ja kirjoita lähetyksen päälle:

    Colourball Oy/Pahis.fi
    Lönnrotinkatu 5
    87100 Kajaani

    Muista pyytää kuitti palautuksestasi. Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

    Noutamattomat lähetykset

    Posti säilyttää lähetyksiä 7 päivän ajan ja Matkahuolto 7 päivän ajan pakettiautomaateissa ja 14 päivää muissa palvelupisteissä.

    Noutamattomista lähetyksistä pidätämme maksamasi toimituskulut. Täytä yhteystietosi huolellisesti tilauksen yhteydessä, että Posti tai Matkahuolto saa lähetettyä sinulle ilmoituksen noudettavissa olevasta lähetyksestä.


    Customer returns from outside Finland

    We want You to be happy with the products purchased and therefore we cover our products with a 30-day exchange and return right. You have the right to exchange the product for a similar one or a completely different product

    All items have to be unused with labels and packaging intact. When you return or exchange any product, you must cover the shipping charges. As soon as we receive your return, we will process your exchange or refund request. Please note that you will not be reimbursed for the original shipping charges. Any refunds made by us will be processed back to the original payment method when you placed your order.

    Before the customer return, please contact us via email at asiakaspalvelu @ pahis.fi and we will provide you instructions regarding the return. Please write in Finnish or English because unfortunately, we cannot process messages in other languages.

    Contact us before 30 days have passed. In case you contact us after 30 days, the product has no longer the right of return. A return without contacting us does not qualify as a customer return.

    We do not take responsibility for any items lost during the return shipping.

    As soon as we receive your return shipment, we aim to process your request within 3 business days and will send you an email confirmation once processed. Please note that we cannot cover return shipping costs and that you are responsible for items lost in shipping.

    If the customer returns the entire order, the refund covers the total amount of the products only, and shipping costs are not refunded.

    If you have any questions regarding the process, please contact us.