Paljonko toimituskulut maksaa?

Toimituskulut näet kun siirrät haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirryt kassalle. Mutta toimituskulut on maksimissaan vaivaiset 4,90€.

Miten pitkä toimitusaika teillä on?

Sairaan nopea, tilaa niin yllätyt. Lisätietoja näet tästä.

Voinko tilata postiennakolla?

No totta kai mutta oletuksena ei voi tilata postiennakolla, mutta pydettäessä kyllä voimme toimittaa tilauksen postiennakolla. Lisäkuluja toimituskulujen lisäksi tulee 5€. Voit tehdä tilauksen chattimme kautta joka löytyy sivun oikeasta alalaidasta. Kerro haluamasi tuotteet ja anna nimesi, osoitteesi, puhelinnnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi.

Miksi kassalla kysytään henkilöturvatunnusta?

Voit tehdä tilauksen myös ilman henkilöturvatunnusta mutta silloin ei ole mahdollista tilata laskulla tai muilla Klarnan luotollisilla maksuvaihtoehdoilla. Jos haluat tilata ilman henkilöturvatunnusta, niin paina linkkiä “Täytä tiedot ilman henkilötunnusta”, joka löytyy heti alapuolelta.

Henkilöturvatunnusta ei löydy?

Jos henkilöturvatunnustasi ei löydy niin pyydämme ottamaan yhteyttä Klarnaan 09-425 99 771 tai Klarna.fi

Mitä maksutapoja teiltä löytyy?

Meiltä löytyy monipuolinen valikoima erilaisia maksutapoja:

  • Klarna-lasku (14 vrk maksuaikaa – ehdot)
  • Klarna Tili (erämaksu – ehdot)
  • yleisimmät verkkopankit
  • Paypal
  • Bitcoin
  • pyydettäessä postiennakko

Miksi minulle tulee laskuja Klarnalta vaikka olen palauttanut tilaamani tuotteet?

Jos olet palauttanut tilaamasi tuotteet niin teille tulee uusi päivitetty lasku sähköpostiinne. Laskusta on vähennetty palauttamiesi tuotteiden hinnat mutta laskulle on vielä jäänyt maksettavaksi toimitusehtojemme mukaisesti toimituskulut.
Jos huomaat laskussasi virheen, niin ota ensimmäiseksi meihin yhteyttä joko asiakaspalvelu(at)pahis.fi, soittamalla 044 358 6412 tai chatillä.

Miten rahojen palautus tililleni tapahtuu?

Kun saamme palautuksesi niin siitä menee tieto maksujenvälittäjällemme Klarnalle joka ottaa teihin yhteyttä sähköpostitse rahojen palautusta varten joten seuraa sähköpostiasi ja tarkasta myös roskapostikansio.

Voinko siirtää laskuni eräpäivää?

Eräpäivän siirto yleensä onnistuu. Pyydän ottamaan yhteyttä Klarnaan 09-425 99 771 tai Klarna.fi

Olen tehnyt tilauksen mutta en ole saanut tilausvahvistusta?

Ensinnäkin kiitos tilauksesta! Katso että tilausvahvistus ei ole vahingossa mennyt roskapostikansioon ja jos sieltä ei löydy niiin ota meihin yhteyttä joko sähköpostilla asiakaspalvelu(at)pahis.fi, soittamalla 044-358 6412 tai chatillä.

Saanko alennusta ensimmäisestä tilauksesta?

Et saa ainakaan nyt, mutta tilaa meidän uutiskirje niin joskus saattaapi jotain kivaa postia tulla. Tilaa uutiskirje tästä