Paljonko toimituskulut maksaa?

Toimituskulut näet kun siirrät haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirryt kassalle. Mutta toimituskulut on maksimissaan vaivaiset 4,90€ ja jos haluat tuotteet suoraan kotiin niin kotipaketin hinta on 11,90€.

Miten pitkä toimitusaika teillä on?

Sairaan nopea, tilaa niin yllätyt. Lisätietoja näet tästä.

Voinko tilata postiennakolla?

No totta kai mutta oletuksena ei voi tilata postiennakolla, mutta pydettäessä kyllä voimme toimittaa tilauksen postiennakolla. Lisäkuluja toimituskulujen lisäksi tulee 5,40€. Voit tehdä tilauksen chattimme kautta joka löytyy sivun oikeasta alalaidasta. Kerro haluamasi tuotteet ja anna nimesi, osoitteesi, puhelinnnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi.

Miten voin palauttaa tilaukseni?

Palauttaminen on helppoa ja siihen on muutama eri vaihtoehto. Tästä pääset lukemaan ohjeita "palautusohjeet"

Miksi kassalla kysytään henkilöturvatunnusta?

Voit tehdä tilauksen myös ilman henkilöturvatunnusta mutta silloin ei ole mahdollista tilata laskulla tai muilla Klarnan luotollisilla maksuvaihtoehdoilla. Jos haluat tilata ilman henkilöturvatunnusta, niin paina linkkiä “Täytä tiedot ilman henkilötunnusta”, joka löytyy heti alapuolelta.

Henkilöturvatunnusta ei löydy?

Jos henkilöturvatunnustasi ei löydy niin pyydämme ottamaan yhteyttä Klarnaan 09-425 99 771 tai Klarna.fi

Mitä maksutapoja teiltä löytyy?

Meiltä löytyy monipuolinen valikoima erilaisia maksutapoja:

  • Klarna-lasku (14 vrk maksuaikaa – ehdot)
  • Klarna Tili (erämaksu – ehdot)
  • yleisimmät verkkopankit
  • Paypal
  • Bitcoin
  • pyydettäessä postiennakko

Miksi minulle tulee laskuja Klarnalta vaikka olen palauttanut tilaamani tuotteet?

Jos olet palauttanut tilaamasi tuotteet niin teille tulee uusi päivitetty lasku sähköpostiinne. Laskusta on vähennetty palauttamiesi tuotteiden hinnat mutta laskulle on vielä jäänyt maksettavaksi toimitusehtojemme mukaisesti toimituskulut.
Jos huomaat laskussasi virheen, niin ota ensimmäiseksi meihin yhteyttä joko asiakaspalvelu(at)pahis.fi, soittamalla 044 358 6412 ma-ti klo 8-16, ke-pe klo 8-18, tai chatillä.

Miten rahojen palautus tililleni tapahtuu?

Kun saamme palautuksesi niin siitä menee tieto maksujenvälittäjällemme Klarnalle joka ottaa teihin yhteyttä sähköpostitse rahojen palautusta varten joten seuraa sähköpostiasi ja tarkasta myös roskapostikansio.

Voinko siirtää laskuni eräpäivää?

Eräpäivän siirto yleensä onnistuu. Pyydän ottamaan yhteyttä Klarnaan 09-425 99 771 tai Klarna.fi

Olen tehnyt tilauksen mutta en ole saanut tilausvahvistusta?

Ensinnäkin kiitos tilauksesta! Katso että tilausvahvistus ei ole vahingossa mennyt roskapostikansioon ja jos sieltä ei löydy niiin ota meihin yhteyttä joko sähköpostilla asiakaspalvelu(at)pahis.fi, soittamalla 044-358 6412 tai chatillä.

Saanko alennusta ensimmäisestä tilauksesta?

Et saa ainakaan nyt, mutta tilaa meidän uutiskirje niin joskus saattaapi jotain kivaa postia tulla. Tilaa uutiskirje tästä

Tuotteet

Asiakassivut

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Colourball Oy:n toimitus- ja palautusehdot

Tiivistelmä ehdoista:

  • Maksutapoina Klarna Checkout, yleisimmät verkkopankit, luottokortit, lasku ja erämaksu (lisää) sekä Paypal ja Bitcoin
  • Postiennakolla toimitamme pyydettäessä. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@pahis.fi tai chattimme kautta
  • Toimitustapoina posti ja matkahuolto
  • Tuotteilla 30 päivän palautus -ja vaihto-oikeus, lue palautusehdot alta
  • Takuu tai virhevastuu ei kata mm. tuotteen virittämistä tai ohjeiden laiminlyömisestä aiheutuvia vahinkoja
  • Kuljetusvaurioista asiakkaan on ilmoitettava Colourball Oy:lle viimeistään viiden päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta

Yksityiskohtaiset ehdot

Tilaaminen

Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Yritysasiakkaana ilmoittaa yrityksen nimi, osoite, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, y-tunnus sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Alle 18-vuotiaan tulee ilmoittaa huoltajan nimi nimikentässä.

Toimitusaika

Toimitusaikamme ovat pääsääntöisesti 1-4 arkipäivää, riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Eli yleensä aivan sairaan nopeaa. Lue toimitusajoista lisää tästä.

Force Majeure

Colourball Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Colourball Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimituskulut

Toimituskulut näet kun siirrät haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirryt kassalle. Mutta toimituskulut on maksimissaan vaivaiset 4,90€ ja jos haluat tuotteet suoraan kotiin niin kotipaketin hinta on 11,90€.

Asiakaspalautukset

Haluamme Teidän olevan tyytyväisiä tilaamiisi tuotteisiin, joten annamme tuotteillemme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.
Sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen samankaltaiseen tuotteeseen, tai eri tuotteeseen. Jos tilaus jää arvoltaan alkuperäistä pienemmäksi, niin hyvitämme tuotteiden erotuksen, tai jos tilaus tulee olemaan arvoltaan suurempi, niin laskutamme erotuksen. Yksi ilmainen vaihto-oikeus per tilaus. Sen jälkeen veloitamme 4,90€ per lähetys.

Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksen, rahanpalautus koskee vain tuotteiden summaa, toimituskuluja ei palauteta takaisin. Mahdolliset kampanja-alennukset mitätöityy. Myöskään postiennakkotilausten postiennakkomaksua ei hyvitetä.

Rahojen palautus

Hyvitämme palautettavien tuotteiden hinnan teille kun saamme palautuksesi.  Rahat palautetaan sille maksutavalle jota olet tilauksen yhteydessä käyttänyt. Jos olet maksunut verkkopankki maksuna niin maksunvälittäjämme Klarna ottaa teihin yhteyttä palautusta varten sähköpostitse.

Ohjeet palautuksen tekemiseen

Täytä sähköpostitse saamasi palautuslomake ja laita se lähetyksen mukaan. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voit ilmoittaa palautuksesta joko sähköpostitse asiakaspalvelu@pahis.fi tai kirjoittaa lähetyksen mukaan vapaamuotoisen viestin josta löytyy seuraavat tiedot:

  • tilausnumero tai koko nimesi ja osoitteesi
  • palautettavat tuotteet
  • kerro jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, esimerkiksi tuotteen koko tai jokin muu tuote

Palautuksen lähettäminen Postilla

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Palauttaminen Helposti-koodilla

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahnsa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

Palauttaminen ilman Helposti-koodia

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 613627 ja vie lähetys postiin.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Alle 3 cm paksut lähetykset voidaan jättää myös kirjelaatikkoon. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 613627 ja palautusosoitteemme:

Colourball Oy/pahis.fi
Asiakaspalautus
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

Palautuksen lähettäminen Matkahuollolla

Halutessasi voit myös tehdä asiakaspalautuksen Matkahuolon kautta. Kerro Matkahuoltoon pakettia antaessasi palautustunnuksemme 9501662 ja kirjoita lähetyksen päälle:

Colourball Oy/pahis.fi
Asiakaspalautus
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

Muista pyytää kuitti palautuksestasi. Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Muuta huomioitavaa

  • Pestyjä, käytettyjä tai muuten kaltoin kohdeltuja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. Tuotteiden pitää olla uutta vastaavassa kunnossa. Hygieniatuotteita, kuten lävistyskoruja ja läpimeneviä korvakoruja, ei voi palauttaa! Kuten myös hiusvärejä, kosmetiikka sekä uima-asuja ei voi palauttaa!
  • Pyydämme Teitä täyttämään lähetyksen mukana tulleen palautuslomakkeen ja lähettämään sen palautuksen mukana meille. Palautuslomakkeen voit myös tulostaa täältä.
  • Voit myös vaihtoehtoisesti laittaa paketin mukaan vapaamuotoisen käsin kirjoitetun palautuslomakkeen jos et pysty tulostamaan lomaketta. Vapaamuotoiseen palautuslomakkeeseen pyydämme laittamaa samat tiedot kuin tulostettavassa lomakkeessa.
  • Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen!

Noutamattomat lähetykset

Noutamattomista lähetyksistä pidätämme maksamasi toimituskulut. Täytä yhteystietosi huolellisesti tilauksen yhteydessä, että Posti tai Matkahuolto saa lähetettyä sinulle ilmoituksen noudettavissa olevasta lähetyksestä.

Palautusehdot Suomen ulkopuolelle tapahtuviin kauppoihin

Kysy ehdoistamme asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@pahis.fi tai +358 44 358 6412 ma-ti 8-16 ja ke-pe 8-18.