Colourball Oy:n toimitus- ja palautusehdot

Tiivistelmä ehdoista:

  • Maksutapoina Klarna Checkout, yleisimmät verkkopankit, luottokortit, lasku ja erämaksu (lisää) sekä Paypal ja Bitcoin
  • Postiennakolla toimitamme pyydettäessä. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@pahis.fi tai chattimme kautta
  • Toimitustapoina posti ja matkahuolto
  • Tuotteilla 30 päivän palautus -ja vaihto-oikeus, lue palautusehdot alta
  • Takuu tai virhevastuu ei kata mm. tuotteen virittämistä tai ohjeiden laiminlyömisestä aiheutuvia vahinkoja
  • Kuljetusvaurioista asiakkaan on ilmoitettava Colourball Oy:lle viimeistään viiden päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta

Yksityiskohtaiset ehdot

Tilaaminen

Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Yritysasiakkaana ilmoittaa yrityksen nimi, osoite, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, y-tunnus sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Alle 18-vuotiaan tulee ilmoittaa huoltajan nimi nimikentässä.

Toimitusaika

Toimitusaikamme ovat pääsääntöisesti 1-4 arkipäivää, riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Eli yleensä aivan sairaan nopeaa. Lue toimitusajoista lisää tästä.

Force Majeure

Colourball Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Colourball Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimituskulut

Toimituskulut näet kun siirrät haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirryt kassalle. Mutta toimituskulut on maksimissaan vaivaiset 4,90€ ja jos haluat tuotteet suoraan kotiin niin kotipaketin hinta on 11,90€.

Asiakaspalautukset

Haluamme Teidän olevan tyytyväisiä tilaamiisi tuotteisiin, joten annamme tuotteillemme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden. Sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen samankaltaiseen tuotteeseen, tai eri tuotteeseen. Jos tilaus jää arvoltaan alkuperäistä pienemmäksi, niin hyvitämme tuotteiden erotuksen, tai jos tilaus tulee olemaan arvoltaan suurempi, niin laskutamme erotuksen. Yksi ilmainen vaihto-oikeus per tilaus. Sen jälkeen veloitamme 4,90€ per lähetys.

Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksen, rahanpalautus koskee vain tuotteiden summaa, toimituskuluja ei palauteta takaisin asiakkaalle.

Pyydämme palauttamaan tuotteet Postin asiakaspalautuksena osoitteeseen:

Pahis kauppahuone
Asiakaspalautus – 613627
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

tai Matkahuollon kautta:

Pahis kauppahuone
Asiakaspalautus – 9501662
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

Muista pyytää kuitti palautuksestasi. Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Muuta huomioitavaa

  • Pestyjä, käytettyjä tai muuten kaltoin kohdeltuja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. Tuotteiden pitää olla uutta vastaavassa kunnossa. Hygieniatuotteita, kuten lävistyskoruja ja läpimeneviä korvakoruja, ei voi palauttaa! Kuten myös hiusvärejä, kosmetiikka sekä uima-asuja ei voi palauttaa!
  • Pyydämme Teitä täyttämään lähetyksen mukana tulleen palautuslomakkeen ja lähettämään sen palautuksen mukana meille. Palautuslomakkeen voit myös tulostaa täältä.
  • Voit myös vaihtoehtoisesti laittaa paketin mukaan vapaamuotoisen käsin kirjoitetun palautuslomakkeen jos et pysty tulostamaan lomaketta. Vapaamuotoiseen palautuslomakkeeseen pyydämme laittamaa samat tiedot kuin tulostettavassa lomakkeessa.
  • Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen!

Noutamattomat lähetykset

Noutamattomista lähetyksistä pidätämme maksamasi toimituskulut. Täytä yhteystietosi huolellisesti tilauksen yhteydessä, että Posti tai Matkahuolto saa lähetettyä sinulle ilmoituksen noudettavissa olevasta lähetyksestä.

Palautusehdot Suomen ulkopuolelle tapahtuviin kauppoihin

Kysy ehdoistamme asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@pahis.fi tai +358 44 358 6412 ma-ti 8-16 ja ke-pe 8-18.