Paljonko toimituskulut maksaa?

Saat kaikki yli 70 euron tilaukset ilmaisella toimituksella Suomeen, alle 70 euron tilauksista veloitamme 4,90€ toimituskulut. Jos haluat tuotteet suoraan kotiin, kotipaketin hinta on 11,90€.

Suomen ulkopuolelle toimitettavien tilausten toimituskulut näet kassalla.

Miten pitkä toimitusaika teillä on?

Sairaan nopea, tilaa niin yllätyt. Lisätietoja näet tästä.

Miten voin palauttaa tilaukseni?

Palauttaminen on helppoa ja siihen on muutama eri vaihtoehto. Tästä pääset lukemaan ohjeita "palautusohjeet"

Miksi kassalla kysytään henkilöturvatunnusta?

Voit tehdä tilauksen myös ilman henkilöturvatunnusta mutta silloin ei ole mahdollista tilata laskulla tai muilla Klarnan luotollisilla maksuvaihtoehdoilla. Jos haluat tilata ilman henkilöturvatunnusta, niin paina linkkiä “Täytä tiedot ilman henkilötunnusta”, joka löytyy heti alapuolelta.

Henkilöturvatunnusta ei löydy?

Jos henkilöturvatunnustasi ei löydy niin pyydämme ottamaan yhteyttä Klarnaan 09-425 99 771 tai Klarna.fi

Mitä maksutapoja teiltä löytyy?

Meiltä löytyy monipuolinen valikoima erilaisia maksutapoja. Katso maksutavat tästä.

Miksi minulle tulee laskuja Klarnalta vaikka olen palauttanut tilaamani tuotteet?

Jos olet palauttanut tilaamasi tuotteet niin teille tulee uusi päivitetty lasku sähköpostiinne. Laskusta on vähennetty palauttamiesi tuotteiden hinnat mutta laskulle on vielä jäänyt maksettavaksi toimitusehtojemme mukaisesti toimituskulut.
Jos huomaat laskussasi virheen, niin ota ensimmäiseksi meihin yhteyttä joko asiakaspalvelu(at)pahis.fi, soittamalla 044 358 6412 ma-pe klo 8-16 tai chatillä.

Miten rahojen palautus tililleni tapahtuu?

Kun saamme palautuksesi niin siitä menee tieto maksujenvälittäjällemme Klarnalle joka ottaa teihin yhteyttä sähköpostitse rahojen palautusta varten joten seuraa sähköpostiasi ja tarkasta myös roskapostikansio.

Voinko siirtää laskuni eräpäivää?

Eräpäivän siirto yleensä onnistuu. Pyydän ottamaan yhteyttä Klarnaan 09-425 99 771 tai Klarna.fi

Olen tehnyt tilauksen mutta en ole saanut tilausvahvistusta?

Ensinnäkin kiitos tilauksesta! Katso että tilausvahvistus ei ole vahingossa mennyt roskapostikansioon ja jos sieltä ei löydy niiin ota meihin yhteyttä joko sähköpostilla asiakaspalvelu(at)pahis.fi, soittamalla 044-358 6412 tai chatillä.

Tuotteet

Asiakassivut

Ostoskorisi on tyhjä

Kaikki yli 70 € tilaukset ilmaisella toimituksella

Vielä 0 ilmaiseen toimitukseen!

Ostoskorisi arvo ylittää ilmaisen toimituksen rajan!

Jatka ostoksia

Toimitusehdot

Colourball Oy:n toimitus- ja palautusehdot

Tiivistelmä ehdoista:

  • Maksutapoina Klarna Checkout, yleisimmät verkkopankit, pankki -ja luottokortit, lasku ja erämaksu (lisää)
  • Toimitustapoina Posti ja Matkahuolto
  • Tuotteilla 30 päivän palautus -ja vaihto-oikeus, lue palautusehdot alta
  • Tuote -ja kuljetusvaurioista asiakkaan on ilmoitettava viimeistään viiden (5) päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta
  • Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen

Yksityiskohtaiset ehdot

Tilaaminen

Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Yritysasiakkaana ilmoittaa yrityksen nimi, osoite, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, y-tunnus sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

Alle 18-vuotiaan tulee ilmoittaa huoltajan nimi nimikentässä.

Toimitusaika

Toimitusaikamme ovat pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää, riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Eli yleensä aivan sairaan nopeaa. Lue toimitusajoista lisää tästä.

Force Majeure

Colourball Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Colourball Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimituskulut

Saat kaikki yli 70 euron tilaukset ilmaisella toimituksella Suomeen, alle 70 euron tilauksista veloitamme 4,90€ toimituskulut. Jos haluat tuotteet suoraan kotiin, niin kotipaketin hinta on 11,90€.

Suomen ulkopuolelle toimitettavien tilausten toimituskulut näet kassalla.

Asiakaspalautukset

Haluamme Teidän olevan tyytyväisiä tilaamiisi tuotteisiin, joten annamme tuotteillemme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.
Sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen samankaltaiseen tuotteeseen, tai eri tuotteeseen. Jos tilaus jää arvoltaan alkuperäistä pienemmäksi, niin hyvitämme tuotteiden erotuksen, tai jos tilaus tulee olemaan arvoltaan suurempi, niin laskutamme erotuksen. Yksi ilmainen vaihto-oikeus per tilaus. Sen jälkeen veloitamme 4,90€ per lähetys.

Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksen, rahanpalautus koskee vain tuotteiden summaa, toimituskuluja ei palauteta takaisin. Myös kaikki kampanja-alennukset mitätöityy jos kampanjaehto ei täyty palautettavien tuotteiden jälkeen (mm. ilmaiset toimituskulut). Tilaukselle jää aina maksettavaksi alkuperäiset toimituskulut 4,90 euroa.

Suosittelemme ilmoittamaan vaihdosta/palautuksesta Klarnalle jos olet valinnut maksutavaksi laskun, tällöin lasku menee odotustilaan eikä eräpäivän ylitys haittaa. Saat päivitety laskun sähköpostiisi kun olemme käsitelleet palautuksesi. Tarkasta myös roskapostikansio.

Ilmoituksen palautuksesta teet helpoiten Klarnan sovelluksella jonka saat ladattua puhelimeesi Google Play kaupasta tai Applen App Storesta.

Rahojen palautus

Hyvitämme palautettavien tuotteiden hinnan teille kun saamme palautuksesi. Rahat palautetaan sille maksutavalle jota olet tilauksen yhteydessä käyttänyt. Jos olet maksunut verkkopankki maksuna, maksunvälittäjämme Klarna ottaa teihin yhteyttä palautusta varten sähköpostitse.

Ohjeet palautuksen tekemiseen

Täytä sähköpostitse saamasi palautuslomake ja laita se lähetyksen mukaan. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voit ilmoittaa palautuksesta joko sähköpostitse asiakaspalvelu@pahis.fi tai kirjoittaa lähetyksen mukaan vapaamuotoisen viestin josta löytyy seuraavat tiedot:

  • tilausnumero tai koko nimesi ja osoitteesi
  • palautettavat tuotteet
  • kerro jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, esimerkiksi tuotteen koko tai jokin muu tuote
  • ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin (esim. kenkälaatikko).
  • Huom! Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa lähetämme tuotteen/tuotteet takaisin sinulle ja joudumme myös veloittamaan sinulta toimituskulut 4,90€.

Palautuksen lähettäminen Postilla

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Palauttaminen Helposti-koodilla

Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahnsa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

Palauttaminen ilman Helposti-koodia

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 613627 ja vie lähetys postiin.

Palauttaminen postin kirjelaatikkoon

Alle 3 cm paksut lähetykset voidaan jättää myös kirjelaatikkoon. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 613627 ja palautusosoitteemme:

Colourball Oy/pahis.fi
Asiakaspalautus
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

Palautuksen lähettäminen Matkahuollolla

Halutessasi voit myös tehdä asiakaspalautuksen Matkahuolon kautta. Kerro Matkahuoltoon pakettia antaessasi palautustunnuksemme 9501662 ja kirjoita lähetyksen päälle:

Colourball Oy/pahis.fi
Asiakaspalautus
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

Muista pyytää kuitti palautuksestasi. Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Muuta huomioitavaa

  • Pestyjä, käytettyjä tai muuten kaltoin kohdeltuja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. Tuotteiden pitää olla uutta vastaavassa kunnossa. Hygieniatuotteita, kuten kasvomaskeja, lävistyskoruja ja läpimeneviä korvakoruja, ei voi palauttaa! Kuten myös avattuja hiusvärejä ja kosmetiikkaa ei voi palauttaa!
  • Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen!
  • Ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin (esim. kenkälaatikko).

Noutamattomat lähetykset

Posti säilyttää lähetyksiä 7 päivän ajan ja Matkahuolto 7 päivän ajan pakettiautomaateissa ja 14 päivää muissa palvelupisteissä.

Noutamattomista lähetyksistä pidätämme maksamasi toimituskulut. Täytä yhteystietosi huolellisesti tilauksen yhteydessä, että Posti tai Matkahuolto saa lähetettyä sinulle ilmoituksen noudettavissa olevasta lähetyksestä.

Palautusehdot Suomen ulkopuolelle tapahtuviin kauppoihin

Kysy ehdoistamme asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@pahis.fi tai +358 44 358 6412 ma-pe 8-16.