Päivitetty 22.3.2017 klo 11:24

Palautusehdot Suomen sisällä tapahtuviin kauppoihin

Tuotteiden vaihto

Haluamme Teidän olevan tyytyväisiä tilaamiisi tuotteisiin, joten annamme tuotteillemme 30 päivän ilmaisen vaihto-oikeuden. Sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuotteet veloituksetta toiseen samankaltaiseen tuotteeseen, tai eri tuotteeseen. Jos tilaus jää arvoltaan alkuperäistä pienemmäksi, niin palautamme tuotteiden erotuksen rahana takaisin, tai jos tilaus tulee olemaan arvoltaan suurempi, niin laskutamme erotuksen.
Yksi ilmainen vaihto-oikeus per tilaus.

Tuotteiden palautus

Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet meille takaisin, niin veloitamme meille koituneet toimituskulut 2,90 – 4,90 euroa. Sen toimituskulun määrän minkä olet tilauksen yhteydessä meille maksanut.

Tuotevaihdot sekä palautuksen pyydämme lähettämään käyttäen joko Postin tai Matkahuollon asiakaspalautusta.

Posti:
Pahis kauppahuone
Asiakaspalautus – 613627
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

Matkahuolto:
Pahis kauppahuone
Asiakaspalautus – 9501662
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani

HUOM! Hygieniatuotteita, kuten lävistyskoruja ja läpimeneviä korvakoruja, ei voi palauttaa! Kuten myös hiusvärejä, kosmetiikka sekä uima-asuja ei voi palauttaa!

Pyydämme Teitä täyttämään palautuslomakkeen ja lähettämään sen palautuksen mukana meille. Palautuslomakkeen voit tulostaa täältä.

Voit myös vaihtoehtoisesti laittaa paketin mukaan vapaamuotoisen käsin kirjoitetun palautuslomakkeen jos et pysty tulostamaan lomaketta. Vapaamuotoiseen palautuslomakkeeseen pyydämme laittamaa samat tiedot kuin tulostettavassa lomakkeessa.

Muista pyytää Postista kuitti palautuksestasi. Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Pestyjä, käytettyjä tai muuten kaltoin kohdeltuja tuotteita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. Tuotteiden pitää olla uutta vastaavassa kunnossa. Palauta tuotteet aina alkuperäisessä pakkauksessa. Hygieniasyistä uimahousuilla ja alusasuilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

HUOM!! Hyväksymme vain virheettömät uudenveroiset tuotteet palautettavaksi. Ei siis tahraisia tai karvaisia tuotteita palautukseen!

Noutamattomat lähetykset

Noutamattomista lähetyksistä pidätämme maksamasi toimituskulut. Täytä yhteystietosi huolellisesti tilauksen yhteydessä, että Posti tai Matkahuolto saa lähetettyä sinulle ilmoituksen noudettavissa olevasta lähetyksestä.

Palautusehdot Suomen ulkopuolelle tapahtuviin kauppoihin

Kysy ehdoistamme asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@pahis.fi tai +358 44 358 6412 arkisin klo 10-18.